BLOC TANCAT - OBERT PER A CONSULTES

2 comentaris

  1. Jaume A  

    Hola, com va tot?
    Fa molt poc que tinc un Iphone i com que veig que tu hi entens força m’agradaria fer-te un parell de consultes per si pots/vols respondre-me-les.
    1/ Voldria posar un fragment d’una cançó que tinc gravada a l’ordinador com a “tono de llamada” En el manual diu que només es poden posar peces baixades de l’Itunes i tampoc totes. Tu saps si hi ha alguna manera de posar-hi qualsevol peça?
    2/ Em trobo amb problemes amb la cobertura del 3G: se’m desconnecta tot sovint i només puc tornar a tenir cobertura parant-lo i tornant-lo a engegar. Això és normal? Saps si el puc tenir mal configurat? Està espatllat? Què podria fer?
    Perdona l’abús, si pots contestar-me t’ho agrairia i si no, no passa res, ja aniré investigant.
    Siau

  2. Albert  

    Bones Jaume, pels tons hi ha una possibilitat de arrosegar arxiu m4r a l'apartat de tons de l'iTunes, després sincronitzes l'iPhone i cap problema. Els m4r hi ha web's que t'ho fan o programes. Pel què fa el 3G no en tinc ni idea perquè no tinc un iPhone 3G i mai l'he utilitzat.

Publica un comentari a l'entrada

Seguiments

Lectors

Comunitat Catalunya

PC Catalunya Música Catalunya Nokia Catalunya

Seguidors

Traducció - Translate