BLOC TANCAT - OBERT PER A CONSULTES



Primer de tot, presentar-me. Sóc nou al blog i aquest és el meu primer post. El meu nom és kristian, tinc 16 anys i visc a Barcelona. Avui per sorpresa m'ha arribat 2 dies abans del previst l'skin que havia comprat a la pàgina de skinizi.

L'equip arriba en el seu sobre finet, al obrir-lo contenia l'enganxina, unes instruccions, la factura, i 3 stickers de la marca.
El preu és una mica alt però raonable (14.95 €) ja que la resolució del dibuix és molt bona.

A l'hora d'instal·lar-lo m'he donat compte que té unes mides exactes i s'adapta amb facilitat a l'iPhone, encara que he necessitat corregir la posicions uns quants cops.

El tema de l'skin es graciós, original i amb moltíssims detalls.
Un detall important és que no comporta cap molèstia per a connectar l'iPhone a la seva base dock.

Al correu de confirmació de la compra t'adjunten un link per baixar uns wallpapers que facin joc amb la pantalla d'inici de l'iPhone. A skinizi tambe es poden comprar skins per a portàtils, iPod's, iPhone's 2G i Nintendo's DS.

En general, estic molt content de la compra i sorprés de la rapidesa de l'enviament.

Adjunto unes quantes imatges (perdoneu la resolució).

Foto2

Més a | Web d'Skinizi

0 comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Seguiments

Lectors

Comunitat Catalunya

PC Catalunya Música Catalunya Nokia Catalunya

Seguidors

Traducció - Translate