BLOC TANCAT - OBERT PER A CONSULTES

A falta de temps no vaig poder acabar el projecte que tenia entre mans sobre catalanitzar l'iPhone mitjançant l'Installer 4.0. Tot i així el Bloc d'Apple en Català ja ho han fet possible pel Cydia. Aquests són els passos que heu de seguir per catalanitzar-lo:

Actualització: ja ha sortit l'iPhoneCat 3.1 compatible amb el firmware 3.1. La nova repo és: http://repo.bloks.cat

Requisits:

  • Un iPhone 2G, 3G o 3GS amb el jailbreak fet o un iPod Touch 1G o 2G amb el jailbreak fet (han d'estar a la versió 2.1 mínim)
  • Disposar del Cydia
  • Bona connexió internet ja sigui per Wi-Fi o 3G
Passos:
  1. Anem al Cydia, pitgem sobre Sections i després Repositories. Tot seguit instal·lem el repositori Bloc Apple en Catala.



  2. Anem a Manage, pitgem sobre Sources i ens hauria d'aparèixer el repositori que hem instal·lat anteriorment. Pitgem sobre Bloc Apple en Catala. Aquí podem veure totes les aplicacions que tenen.


  3. Baixem fins trobar iPhoneCat. Hem d'instal·lar la versió que més ens convingui. Pitgem sobre Install a dalt a la dreta i acceptem. Esperem i tot seguit reiniciem l'iPhone. En el meu cas ja el tinc instal·lat i per tant em surt Modify, en tot cas hauria de sortir Install.

  4. Ja tenim l'iPhone o iPod Touch en català.

Nota: en el cas de l'iPod Touch s'ha d'instal·lar el iPhoneCat també, però podria ser que tingués algun error.

Pàgina oficial | Bloc d'Apple en Català
Fòrum d'iPhone Catalunya | Catalanitza el teu iPhone o iPod Touch!

26 comentaris

  1. Gerard  

    Jeje quin gran "guinyo" final ;)

  2. Nuri  

    Tinc un dubte:
    m'acabo de comprar una iphone i la vull catalanitzar, però com aconsegueixo el Cydia????

  3. Albert  

    Has de fer-li el jailbreak. Per iPhone 3G pots anar aquesta web http://iphonecatalunya.forocatalan.com/tutorials-f10/ i per iPhone 2G has d'anar aquí http://iphonecatalunya.forocatalan.com/tutorials-f1/. Has d'agafar un específic programa depen del teu sistema operatiu.

  4. Nuri  
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
  5. Nuri  

    ueeéééé!!!
    Ho he fet! m'encanta!

    Moltes gràcies.

  6. Nuri  

    Algú em pot ajudar a catalanitzar la versió 3.0 del firm????
    Fa dos dies que la vaig actualitzar i ja no suporto veure-ho tot en castellà!!!!

    Gràcies

  7. Darth  
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
  8. Jesús  

    Això he pensat jo també, Nuri!

    Jo l'acabo d'actualitzar i no m'agrada gens en Castellà!

    Esperem que aviat ens sorprenguin!

    Moltes gràcies!

  9. Albert  

    Hem d'esperar que el Bloc d'Apple en català actualitzi la seva aplicació iPhoneCAT pel firmware 3.0. Tan bon punt que ho fagin ho comentaré al bloc.

  10. Jesús  

    He estat mirant el Bloc d'Apple en català, i sembla que queda poquet perquè podem gaudir de l'iPhone en català! ;)

  11. Jesús  

    Ja el tenim aquí!! Ja han actualitzat el blog i el repositori... Ja tenim iPhone en català! :)

  12. Anònim  

    HOla, el tema "Ç" del teclat queda solventat amb aquesta aplicació?

  13. Nuri  

    Hola, la ç es fa aguantant apretada la c, ja ho veuràs prova-ho. A mi em va costar, però al final ho vaig descobrir.

    Salut!!!

  14. Anònim  

    ok merci!! :D

  15. Anònim  

    com es fa per fer aquest pas "Tot seguit instal·lem el repositori Bloc Apple en Catala." perdo per la meva ignorancia.

  16. Albert  

    Quan vas a la secció de Repositories, allà trobaràs un repositori anomenat Bloc d'Apple en Català i tot seguit el pitxes i a dalt de tot et sortirà Install.

  17. Anònim  

    no se torbar el programa Cydia fa hores que busco!!!!

  18. Albert  

    Has de jailbrickejar el teu ipod o iphone, mira al nostre fòrum per més informació (http://forum.iphonecatalunya.cat)

  19. Anònim  

    Hola gent jo tin un touch versio 3.1.2 es l' ultim q ha sortit i no ma deixa fr el jailbrik aquest com ho puc fr? I dspres instalar ho en catala?
    Si algu pot ajudar- me

  20. Albert  

    El jailbreak l'hauries de poder fer amb el blackra1n i després seguir aquestes instruccions. Utilitza aquests enllaços per fer el jailbreak:
    http://www.iphonecatalunya.cat/2009/10/guia-per-fer-el-jailbreak-liphone-3g.html
    http://www.iphonecatalunya.cat/2009/11/blackra1n-actualitzat-i-nova-aplicacio.html

  21. Albert  

    Com que encara veig que no hi ha gent que s'aclareixi faré un resum detallat.
    Per catalanitzar l'iPhone fa falta tenir-lo amb el jailbreak i amb el Cydia instal·lat. Si encara no li heu fet el jailbreak mireu al nostre fòrum on explica cada tutorial per cada iPhone. Després de fer-li el jailbreak amb el Cydia instal·lat prosseguiu amb el tutorial d'aquí dalt.

    Fòrum: http://forum.iphonecatalunya.cat
    Jailbreak iPhone 3GS: http://forum.iphonecatalunya.cat/tutorials-f14/jailbreak-a-l-iphone-3gs-mitjancant-blackra1n-windows-i-mac-t51.htm

  22. Anna  

    Bones! Amb la nova versió d'iphone 3gs (iphones comprats fa un mes) no es pot fer el jailbreak. Dóna errors! Ho he provat vàries vegades amb el bluera1n i no hi ha manera, es bloqueja tot!!
    Algú ho ha pogut fer? O em pot ajudar?vull tenir l'iphone en català!!

  23. Albert  

    Em sembla que t'hauràs d'esperar fins que actualitzin el blackra1n per poder fer el jailbreak a l'iPhone 3GS nou.

  24. Anònim  

    sou collunuts, merçes a tots

  25. Albert  

    Sabeu si es perd la garantia de l'iphone si es fa el jailbreak?

  26. Albert  

    No crec, després si vols pots posar-li un firmware original i no es notarà que ha sigut jailbrickejat. Per cert, aquí no és lloc per aquest tipus de preguntes, millor mira't al fòrum i si no trobes la teva pregunta, posteja-la.

Publica un comentari a l'entrada

Seguiments

Lectors

Comunitat Catalunya

PC Catalunya Música Catalunya Nokia Catalunya

Seguidors

Traducció - Translate