BLOC TANCAT - OBERT PER A CONSULTES

Aquesta carta ens resol la majoria de rumors sobre la mala salut d'Steve Jobs, que s'havien accentuat aquests darrers dies per la notícia que no dirigiria la keynote de la MacWorld de demà, que seguirem des d'iPhone Catalunya amb molt d'interès.

Us deixo la carta i el comunicat de premsa d'Apple:

Estimada Comunitat Apple,

Per primera vegada en una dècada, passaré la temporada de vacances amb la meva família, en lloc de realitzant una intensa preparació per a la Keynote de la Macworld.

Lamentablement, la meva decisió de deixar la Keynote de la Macworld a Phil, ha donat peu a un allau de rumors sobre la meva salut, i alguns fins i tot publiquen d’històries de que em trobo al meu llit de mort.

He decidit compartir una cosa molt personal amb la comunitat d’Apple perquè tots puguem descansar i gaudir del show de demà.

Com molts de vostès saben, he estat perdent pes al llarg de 2008. La raó ha estat un misteri per a mi i els meus metges. Fa unes setmanes, vaig decidir per arribar a l’arrel d’aquesta problema i que es convertís en la meva prioritat # 1.

Afortunadament, després de més proves, els meus metges creuen que han trobat la causa a un desequilibri hormonal que ha estat “robant-me” les proteïnes que el meu cos necessita per estar saludable. Sofisticats anàlisis de sang han confirmat aquest diagnòstic.

El remei per a aquest problema nutricional és relativament simple i directe, i ja he començat el tractament. Però, al igual que no vaig perdre aquest gran pes i massa corporal en una setmana o un mes, espero que els meus metges em tindrà fins a finals d’aquesta primavera per recuperar-me. Continuaré com a CEO d’Apple durant la meva recuperació.

Ho he donat tot a Apple en els darrers 11 anys. Jo seré el primer a dir-li a pas i la nostra Junta de Directors si jo ja no puc continuar en les meves funcions com a CEO d’Apple. Espero que la comunitat d’Apple em donin suport en la meva recuperació i saber que sempre vaig a posar el que és millor per Apple en primer lloc.

Així que ara que he dit més del que volia dir, això serà tot el que diré al respecte.

Steve


Comunicat de premsa:

Tant dins com fora d’Apple es reconeix àmpliament a Steve Jobs com un dels CEOs amb més talent i eficàcia del món.

Com hem dit en ocasions anteriors, si arribés un dia en el qual Steve Jobs es volgués retirar o, per altres motius, no pogués continuar exercint les seves obligacions com a CEO d’Apple, ho donaríem a conèixer.

Apple és molt afortunada de tenir a Steve com el seu líder i CEO, i mereix el nostre ple i ferm suport durant la seva recuperació. I pot comptar amb ell per part d’Apple i del seu Consell d’Administració.


Des d'aquí desitjo a l'estimat Steve Jobs una ràpida i eficient recuperació per tornar-lo a tenir a sobre l'escenari presentant nous productes d'Apple i de l'iPhone.

Vist a Bloc d'Apple en Català

0 comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Seguiments

Lectors

Comunitat Catalunya

PC Catalunya Música Catalunya Nokia Catalunya

Seguidors

Traducció - Translate