BLOC TANCAT - OBERT PER A CONSULTES


iPhone Catalunya i TheiPhoneSat us volem convidar al nostre segon concurs. En aquest segon concurs es donarà molts més productes per celebrar el Nadal a iPhone Catalunya. Tot i així durarà més que el primer.



Bases del concurs: el concurs consisteix en posar un comentari qualsevol en aquesta notícia. També cal que en el comentari poseu el mail, per així contactar amb el guanyador. També podeu comentar la vostra opinió sobre la millor aplicació (joc o aplicació) del 2008 per iPhone i iPod Touch (no és obligatori).

Data: aquest sorteig acaba al dia 24 de desembre a les 23:59 hores (hora catalana).

El guanyador serà elegit en la web de Random i penjaré un vídeo per demostrar-ho. No està permès tenir més d'un comentari per persona.

Els productes que es sortegen són (les fundes i l'invisible només són per iPhone 3G):
Actualització: el concurs ha finalitzat i el guanyador és, en Gerard! A continuació us deixo un vídeo per demostrar-ho. iPhone Catalunya us desitja un bon Nadal i bon any nou.

18 comentaris

  1. carlos  

    l'Albgraert com sempre,a la ultima!!!!gracies per la pagina gracies a ella ni trec molt mes partit, car.miro@hotmail.com

  2. Dani  

    Hola, doncs m'hi apunto al concurs dany_g_d@hotmail.com

  3. KaddeR  

    jo també !

    kadder_007@hotmail.com

  4. sempri  

    jo també concurso, va!

    ja vaig guanyar l'altre vegada però ja no vindrà d'aquí...

    el meu mail és esola@ymail.com

  5. Kr@m  

    doncs un altre.. a veure si venen els reis abans!! enginyer(@)hotmail.com

  6. XeScO  

    ja k i som jo tambe va

    xesco_yz@hotmail.com

  7. Gerard  

    Ei, ho vull!! ;)

    L'apilació que més m'agrada és la de Twitterrific, m'encanta aquest servei i aquesta aplicació és perfecta. :)

    Salut!
    Gerard

    gerardhugas@gmail.com

  8. Maulets  

    Jo també m'hi apunto!!!

    unim.nos@gmail.com

  9. sue  

    q la 2a sigui la vençuda.
    Salut a tothom.

  10. javi  

    Gracies Iphone catalunya,em pareix una web D.P.M i no pare dentrar aqui, i el diseny fenomenal...wno aqui vos deixo el meu javi_mr.pastor@hotmail.com

  11. manel  

    vinga, un més.....
    powder_70@hotmail.com

  12. Alex  

    Jo tambe m'apunte!!! Vaig trobar aquesta web d casualitat en google i ara entre tots els dies. Moltes gràcies!! Mi e-mail: Venualex@hotmail.com

  13. Anònim  

    Mi apunto aveure si tinc sort
    david.dbz.93@gmail.com

  14. Shadow of the dark  

    Hey alberx, bon concurs per nadal a veure si tinc sort
    davidvilafant@hotmail.com

  15. Albert  

    Avui s'acaba el concurs!

  16. Albert  

    El concurs ha finalitzat, enhorabona Gerard!

  17. Gerard  

    Quina il·lusió, que bé! Moltes gràcies! ;)

    Salut!
    Gerard

  18. elena  

    vull participar
    Aquest es el meu mail: elena_la_pucca_filipina@hotmail.com
    Adeu!

Publica un comentari a l'entrada

Seguiments

Lectors

Comunitat Catalunya

PC Catalunya Música Catalunya Nokia Catalunya

Seguidors

Traducció - Translate