BLOC TANCAT - OBERT PER A CONSULTES


iPhone Catalunya i TheiPhoneSat us volem convidar al nostre primer concurs. En aquest concurs sortegem un pack de fundes més dos unitats de protectors de pantalla. El 2on concurs es realitzarà per Nadal hi contindrà molt més contingut.

Bases del concurs: el concurs consisteix en posar un comentari qualsevol en aquesta notícia. També cal que en el comentari poseu el mail, per així contactar amb el guanyador.

Data: aquest sorteig acaba al dia 31 d'Octubre a les 23:59 hores.

El guanyador serà elegit en la web de Random i penjaré un vídeo per demostrar-ho. No està permès tenir més d'un comentari per persona.

Els productes que es sortegen són (tot és per iPhone 3G):
Finalitzat: el concurs ha acabat. El guanyador és en sempri, moltes felicitats! Al pròxim concurs es farà a mitjans de Desembre i es sortegeran fundes, l'Invisible Shield i una bateria externa.

A continuació us deixo el vídeo demostrant el llistat de participants i el guanyador d'aquest concurs:

21 comentaris

  1. Xesco  

    jo hi voldria participa

    el meu email és:
    xesco_yz@hotmail.com

  2. Dani  

    Bones m'hi apunto, esperu que emb toqui XD

    El meu e-mail és:
    dany_g_d@hotmail.com

  3. sempri  

    Eis jo també hi vull participar!

    Aviam si em toca :S


    el meu mail és aquet:
    e.solabertran@gmail.com


    salut!

  4. Kadder  

    Ostres!
    Com aquest concursos no si fan !!

    correu:

    kadder_007@hotmail.com

  5. Anònim  

    vinga, un més...
    molt bona iniciativat

    salut a tots

    powder_70@hotmail.com

  6. neel  

    Jo també m'hi apunto! :P

    Vaig descobrir el bloc ahir i està molt bé! ja aniré deixant comentaris per aquí! salut!

    neelgrau@hotmail.com

  7. Pou  

    Boness alberto
    bon concurs, sobretot pk no sa de fer res, nomes dir hola i el mail
    jo tb i participo!
    pballart@gmail.com

  8. sue  

    per participar que no quedi!
    suejaume@gmail.com

  9. Bala  

    Som-hi tots plegats! A veure si tinc sort!

    Mail:
    mabari85@gmail.com

  10. Gerard  

    Jo també!

    gerardhugas@gmail.com

    Salut, i felicitats pel blog!
    Gerard

  11. Abel G.  

    Ja era hora el poder llegir noticies del iphone en català!

    Felicitats pel blog!

    Adreça:

    feivel5@hotmail.com

  12. RADIO PFL  

    Home, si es tracat d'un concurs....jo també m'apunto...
    felicitats per la feina feta

    el correu: amanyosa@gmail.com

  13. Laura Benseny Cases  

    Jo també vull participar-hi! A veure si tinc sort...

    el meu e-mail és:
    unim.nos@gmail.com

  14. josean  

    Som-hi tots plegats! A veure si tinc sort!
    mail:joseafri@gmail.com

  15. Anònim  

    despres semblem pocs a la pagina,sort a tots!menys a en jaume valls que es un friki!!!!

    mail:car.miro@hotmail.com

  16. Nestor  

    jajajaja
    jo tb hi participo
    ernest_fg74@hotmail.com

  17. Kr@m  

    doncs apa... un altre!!
    mdejaime(arroba)gmail.com

  18. Anònim  

    Un concurs en el que no s'ha de fer res en concret em sembla be.
    email:david.dbz.93@gmail.com

  19. shadow of the dark  

    Bueno albert as fet un concurs bastant senzill.
    emai:
    davidvilafant@hotmail.com

  20. Albert  

    S'ha finalitzat el concurs!

  21. Gerard  

    Una altra vegada serà! ;)

    Felicitats sempri!!

Publica un comentari a l'entrada

Seguiments

Lectors

Comunitat Catalunya

PC Catalunya Música Catalunya Nokia Catalunya

Seguidors

Traducció - Translate